Corona protocol Becker Installatietechniek B.V.

Gezien de huidige situatie in Nederland met betrekking tot het Corona virus, willen wij al onze klanten vragen om eventuele afspraken te verzetten indien er sprake is van klachten zoals hoesten, koorts en keelpijn. Symptomen die kunnen duiden op een verkoudheid, griep of het coronavirus zijn voor ons een reden om extra voorzichtig te zijn, wij hopen dat u hiermee rekening wil houden.

Mocht een van onze monteurs zich melden met klachten of symptomen die kunnen duiden op verkoudheid, griep of corona, dan zullen wij deze ook niet bij u laten komen. Wij vragen u dan ook om wederzijds begrip en ons ook niet bij u te laten komen indien u of iemand in uw directe omgeving te maken heeft met deze klachten.

Uiteraard blijft onze storingsdienst gewaarborgd en laten wij niemand in de kou zitten. Zijn er acute problemen met een van uw installaties en zijn er ook gezondheidsklachten? Geef dit dan duidelijk aan als u telefonisch contact met ons opneemt. Zo kunnen wij hierop voorzorgsmaatregelen treffen en u toch helpen!

Wij hopen door op deze manier met elkaar rekening te houden dat het normale leven in Nederland weer spoedig opgepakt kan worden. Mocht er voor u een afspraak verzet moeten worden dan zullen wij in goed overleg met u deze afspraak op een ander passend moment inplannen.

Bedankt voor uw begrip!

Cookies

Op deze site gebruiken wij cookies.

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor u interesse in Becker Installatietechniek.

Helaas ervaren wij een extreme drukte bij ons in het bedrijf en willen we op voorhand duidelijk zijn naar onze klanten.

Op dit moment ervaren wij voor nieuwe klanten een klantenstop betreffende warmtepompen/hybride installaties gezien we de vraag in de markt niet aan kunnen en onze bestaande klanten niet kunnen behandelen zoals we dat graag zelf zouden willen doen.

Bent u reeds klant bij ons, bijvoorbeeld omdat u periodiek onderhoud laat uitvoeren, een huur-/leaseketel heeft of is al uw installatiewerk verzorgd door ons, dan bellen wij u terug voor het inplannen van een afspraak.

U kunt uw verzoek indienen via het contactformulier houd daarbij rekening met een reactietijd van enkele weken.

Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip. Alleen op deze manier kunnen wij de service blijven bieden waar wij voor staan.